Ecoaudit.com.ua - Сайт экологических исследований и аудита - Новости

https://ecoaudit.com.ua/index.php?go=News&in=view&id=66
Распечатать

Автомобіль, що працює на п'ятьох видах палива

Автомобіль, що працює на п'ятьох видах палива

версия на русском

   Автомобільна корпорація Volvo оголосила, що на щорічному конкурсі екологічно чистих автомобілів Michelin Challenge Bibendum, що пройде в Парижі з 8 по 12 червня 2006 р., буде представлена машина, здатна працювати на п'ятьох видах палива. Новинка одержала назву Volvo Multi-Fuel й являє собою абсолютно новий прототип автомобіля Volvo, оснащеного двигуном, що оптимізований для роботи на альтернативних видах палива.

Автомобіль Volvo Multi-Fuel (фото з сайту www2.uol.com.br )   Турбирований двигун Multi-Fuel, за твердженнями розроблювачів, має потужність більше 200 к.с. і надає автомобілю завидну динаміку розгону. Найпоширеніші зі списку й доступні в продажі не тільки за рубежем, але й в Україні види палива - це звичайний бензин і метан. Інші види палива для вітчизняного автолюбителя, напевно, ще дуже довго залишаться дивовижними, тоді як для європейців вони доступні вже сьогодні. Так, біоетанол E85 (bioethanol E85) - суміш біоетанолу й бензину з минулого року можна купити на спеціалізованих заправних станціях у Німеччині. Це біологічне пальне являє собою суміш етанолу, одержуваного в результаті перегонки зерна, цукрового буряка й тирси, і супербензину в співвідношенні 85:15. E85 на 15-20% дешевше стандартного бензину в Німеччині. Літр суміші коштує 0,92 євро.

   Однак проїхати на біоетанолі зможуть тільки власники автомобілів, адаптованих до споживання такого пального. Доробка звичайного двигуна коштує недешево - від 300 до 1000 євро залежно від марки машини. Але деякі автолюбителі йдуть на витрати не тільки заради наступної економії на паливі, але й тому, що потужність двигуна, що працює на біоетанолі E85, зростає приблизно на 20%. Зараз компанія Volvo уже серійно випускає версії своїх автомобілів, які крім бензину можуть працювати на біоетанолі E85. Такі мотори встановлюються на моделі V50 й S60 c 1,8- і 2,4-літровими моторами.

   Нарешті, останнє паливо майбутнього, на якому може працювати прототип Volvo Multi-Fuel, на 90% складається з метану, на 10% з водню й називається гітан (hythane).

   Виробники заявляють, що кількість шкідливих речовин, що міститься у вихлопі нового автомобіля, на якому би паливі він не працював, відповідає всім світовим екологічним нормам і навіть нормам Euro-5, що ще не вступили в силу. Керівництво шведського автомобільного концерну, що є частиною компанії Ford, впевнено, що використання чистого біопалива, що добувається шляхом переробки відходів, призведе до помітного зниження викиду в атмосферу вуглекислого газу. Це повинне внести вагомий вклад у вирішення проблеми парникового ефекту.

Джерело : gazeta.ru




Arbalet | 16.06.2006 10:38