Sitemap   Sitemap      ua    ru  
EcoAudit

Экологические исследования в Украине

 



  Навигация  

  Последние новости  

  Поиск  

  Новости навигация  

  Sponsors  



 Новости 

Еко_Тех Новий спортивний суперкар-електромобіль
Вторник, 30 Май 2006

Новий спортивний суперкар-електромобіль


   Американська компанія Wrightspeed має намір незабаром вивести на ринок серійний спортивний суперкар-електромобіль із параметрами, що примусять "почервоніти" старші моделі Ferrari й Lamborghini

X1 в змаганні на автодромі обійшов Ferrari 360 Spyder й Porsche Carrera GT (фото із сайту wrightspeed.com)   Як основу для X1 розроблювачі взяли двомісний відкритий Atom 2 від британської Ariel Motor. Це один із самих екстравагантних авто у світі, серед легально допущених на дороги, і також - один із самих спортивних по характеру. За рахунок низької ваги він обганяє на кільцевій трасі імениті суперкари.
   В електричній же своїй іпостасі динаміка Atom стала й зовсім божевільною. З місця до сотні він розганяє за 3 секунди, а чверть милі (402 метра) з місця він проходить за 11,5 секунди.
   Максимальна швидкість у даного прототипу обмежена електронікою на рівні 180 кілометрів на годину, хоча зрозуміло, що електромотор з потужністю 236 "конячок" може розігнати авто масою всього 696 кг (а це, до слова, вище, ніж в Atom у бензиновій версії) до швидкості набагато більшої.
   Wrightspeed повідомляє, що застосувала в прототипі електромотор змінного струму від компанії AC Propulsion, що відрізняється прекрасним співвідношенням потужності й власної маси.
   При всьому своєму спортивному вигляді новий автомобіль дуже економічний. Витрата енергії в міському циклі руху становить у нього 12,43 кіловат-години на 100 км, що приблизно еквівалентно витраті бензину в 1,38 літра на сотню.
   Заряду літій-іонних батарей (у місті) вистачає на 160-200 кілометрів пробігу. При цьому убудований у машину зарядний пристрій переварює змінний струм із частотою як 50, так й 60 герц, і напругою від 100 до 250 вольтів.
   Водій може сам підганяти граничний струм зарядки, залежно від можливості "пробок", і тієї мережі, куди він застромив вилку від своєї машини. При максимальному струмі в 80 ампер повна зарядка батарей займає всього 1,25 години.
   Wrightspeed підкреслює, що даний автомобіль не стане серійним, але це прообраз серійного спортивного електромобіля, над яким компанія працює в цей час. Причому всі його параметри повинні бути ще краще.
   Що стосується цін, те відомо, що серійний Atom 2 коштує $60 тисяч, що тільки на літієві батареї американці витратили $40 тисяч, що серійний X1 буде виготовляти сама Wrightspeed, у знаменитій Кремнієвій долині. Так що про ціну новинки можна лише здогадуватися. Але вона явно вийде нижче, ніж в іменитих спорткарів з Італії й Німеччини.

Джерело : membrana.ru




Автор: Arbalet
Прочитали: 83 раза

Распечатать Распечатать    Переслать Переслать    В избранное В избранное

Новости по теме:
  • Гибридный прорыв автопрома
  • Новый спортивный суперкар-электромобиль
  • Новые литий-ионные батареи для электромобиля – «дальнобойщика»
    Вернуться назад


  •   Актуальная статья  

      Nota Bene  

      Полка эколога  

      Ваше мнение  

      Посетители