Sitemap   Sitemap      ua    ru  
EcoAudit

Экологические исследования в Украине

 



  Навигация  

  Последние новости  

  Поиск  

  Новости навигация  

  Sponsors  



 Новости 

Еко_Тех Новий електролізер для зниження вартості водню
Понедельник, 27 Март 2006

Новий електролізер для зниження вартості водню


   Дослідницький підрозділ компанії GE (GE Global Research) розробив прототип електролізеру, що, як думають американці, відкриє шлях для більш дешевого масового виробництва водню

Автомобіль Honda FCX на водневому паливі (фото із сайту: www.carview.co.jp)   Мова в цьому випадку йде не про підвищення ефективності самого процесу електролізу - він і так може йти з дуже високим ККД (а енергію для нього можна одержувати від сонячних батарей і вітрових станцій, параметри яких також постійно поліпшуються), але про помітне зниження вартості самих електролізерів. Це дуже важливо, якщо таких апаратів будуть потрібні мільйони.
   Одержання водню розкладанням води - лише один зі шляхів вироблення палива для автомобілів майбутнього (поряд з перетворенням природного газу, наприклад), але в певних випадках він може бути вигідний.
   GE Global Research вважає, що комерційний варіант електролізеру, прототип якого був побудований днями, зможе виробляти водень за собівартістю приблизно $3 за кілограм, що зробить таке паливо цілком конкурентноздатним у порівнянні з бензином (правда, машини на паливних елементах ще дуже дорогі). Адже, наприклад, Honda FCX, заправляючись усього 3,75 кілограмами водню, проїжджає 426 кілометрів.
   Як й у звичайних електролізерах, в апарату GE вода змішується з електролітом (гідроокис калію) і прогоняється повз електроди. Головна відмінність пристрою від попередників - у матеріалах.
   Корпус, виконаний із пластмаси від GE марки Noryl, стійкій до лужного середовища. Пластмаса порівняно недорога й дуже технологічна при формуванні й зборці корпуса - це рішення знижує вартість апарата.
   Також автори новинки зуміли знизити також масу металу, застосованого в електродах (ще один з дорогих компонентів), виконавши їх з напилюванням каталізатора на основі нікелю, з дуже великою площею активної поверхні.

Джерело : membrana.ru




Автор: Arbalet
Прочитали: 59 раз

Распечатать Распечатать    Переслать Переслать    В избранное В избранное

Вернуться назад


  Актуальная статья  

  Nota Bene  

  Полка эколога  

  Ваше мнение  

  Посетители