ВАТ «АвтоВАЗ» готується пустити в серію Lada Priora CNG на природному газі, що економічно і екологічно значно вигідніше бензину.
Модель Lada Priora CNG вперше була продемонстрована в серпні 2007 року на міжнародній виставці «Інтеравто» у Москві. Саме тоді стали відомі головні параметри нового вазівського автомобілю:
основне паливо — природний газ (метан), резервне паливо — бензин;
потужність двигуна на стислому природному газі — 88 к.с.;
максимальна швидкість ходу — 175 км/годину, запас ходу на одному заправленні газом — 330 км;
стиснений газ зберігається в композитних балонах під тиском 25 МПа, сумарною ємністю 80 літрів, розташованих під підлогою багажника;
балони обладнані електромагнітними клапанами з потрійним захистом, що виключає витік газу у випадку ДТП;
газопроводи проходять за межами салону, збільшуючи безпеку пасажирів;
перехід на живлення бензином відбувається автоматично, коли в балонах закінчується природний газ, або вручну — за бажанням водія; об'єм бензинового баку — 15 л.
Для проведення циклу випробувань на АвтоВАЗі у червні 2008 року виготовлені п'ять опитних автомобілів Lada Priora CNG. В ході лабораторних і дорожніх тестів буде проведена оцінка їздових характеристик, безпеки пасажирів, екологічних параметрів вихлопу двигуна. Особливу увагу фахівці планують приділити газовим балонам — буде проведений краш-тест за схемою «наїзд ззаду».
Використання в якості палива природного газу або біометану дозволяє досягти необхідних 140 г викиду СО2 на кілометр пробігу, що відповідає вимогам Єврокомісії. Безсумнівний плюс — економічність природного газу, який втричі дешевше бензину, тобто значно зменшує експлуатаційні витрати на утримання газобалонного автомобілю.